kuzumvebenn 25 gün önce doğum yaptım emziriyorum ve sagiyorum dün sağ göğüsüm şişti aciyor ve usuyordum bugün orası gevri sol göğüsüm şişti aciyor ve usuyorum neden olabilir sabunlu suyla iyice ovalamistim ekstra ne yapmalıyım
cancik kuzumvebenn mastit olmuşsun ılık suyla bol masaj yap sağ ve bulabilirsen lahana yaprağı sar be doktora git antibiyotik yazabilir
poyrazin_annesi28 kuzumvebenn Sağabilirsin tıkanmaya basliyor olabilir mi ? Pek bilgim yok ama daha iyi bilen çıkar inşallah
Hilalgurce kuzumvebenn enfeksiyon kapmışsınızdır ülkemiz 20′lerde oluyor ucunu her emzirme de temizleyin sıcak suyla duşun altında masaj yapın doktora da gidin mastit oluşmasın ilk gebeliğimde bende de oluşmuştu taş gibi tam boşaltamıyordum memeyi neredeyse göbeğime değiyordu şişlikten kendimi sürekli sağdım mesajlar yaptım tabii meme ucu yaraları da oluşuyor bu arada oradan enfeksiyon kapıyor geçmiş olsun
cancik kuzumvebenn valla bilmiyorum bende duyduklarımdan yola çıkarak söylüyorum ama ciddiye al bence doktora git