Babyy21 Arkadaşlar beşik olarak hangi model tercih ettiniz ? Önerileriniz neler ? Ben aslında park beşik düşünüyordum ama taşınabilir olunca eşim sürekli annesine gidelim kalalım der diye vazgeçer gibi oldjm 😒
Tugcecan26 Babyy21 bana park yataklar hep kapladığı alan hem de görüntü olarak pek hoş gelmiyor. Kraft Virgo beşik aldım ilk 6 ay bizimle yatacağı için. Sonrasında da oda yaptım ikea divanları benzerinde yatağı
Cakiltasiii Ben Ikea modellerinden aldım normalde park yatak kullanisli diyolar ama ben tipini pek begenemiyorum malesef tercih meselesi tabi
Tugcecan26 Babyy21 evet anne yanı olarak geçiyor ama önü açılmıyor yani yataktan kalkıp almak zorundasınız bebeği