Merhabalar 34. Haftamda nstde sancı çıkmıştı doktorum erken doğum olmaması için fitil yazdı dün 36+2 de tekrar doktora gittim nstde sancım ve ağrım çıktığı için çatı kontrolü yaptı2cm e yakın açıklığım varmış. Erken doğum olacağını söyledi herşeyin yolunda olduğunu bebeğin hazır olduğunu söyledi ve ciğer gelişim iğnesi yaptı. Rahmimde kasılma hissediyorum bütün gece doğum bekledim ve şimdi de düzensiz sancılarım oluyor. Doğumun bir an önce olmasını istiyorum. Pilates topunda kaslarımı çalıştırıyorum. Acaba beklemek mi daha iyi yoksa bebeğime bir an önce kavuşmak için ufak egzersizler yapmak mı bilemedim ne önerirsiniz