Scarlett Korkmanıza gerek yok ben serum takarken bile tansiyonum düşer ama hiç ağrımadı. Ertesi gün ağırlık ağrı olur dediler bende o da olmadı. Ası yapılınca kolunuzu çok fazla oynatmamaya çalışın yani ilk gün en azından hemen dağılmamış olur. Ertesi günler de de hiç bir sıkıntı yaşamazsınız