Elifbklmz Kızlar merhaba happykids e de yazdım yine size de sorayım dedim doğum yapalı 4.5 ay oldu 2 ay önce regl oldum şimdi reglim 2 gün gecikti böyle düzensizlik olması normal mi tecrübeli anneler yorumlarınız nedir