Ezgiyildiz944 Cinsiyeti 6. Ayımda öğrendim kızmış Asya koyacagim Allah nasip kısmet ederse sizler ne dusundunuz isim
Serap-asel Ezgiyildiz944 36+2 benım kız olduğunu duyduğumuz an asel dedık öyle kaldı degıstırmeyı dusunmedık alıştık bu isme
Seval2468 Ezgiyildiz944 oğlum olacak BARAY adı eşim koydu ilk oglumunda adı BARTU onuda ben koymustum