Merhaba benim 2 gün önce yani perşembe akşamı beta hcg 220 çıktı dün yani cuma sabahı ise 271 çıktı kesin hamile miyim bide karında ağrı olması normal mi yani 24 saat bile geçmeden 2 kan tahlili vermiş oldum perşembe akşam 17:00 ve cuma sabah 10 da kan verdim değer bu şekilde yükseldi bugün tekrar vermedim pazartesi gitmeyi düşünüyorum