Prensesdiana Merhaba arkadaşlar ankara da kendiniz yada çevrenizde burun estetiği yaptırıp da doktordan memnun kalan var mı varsa Hangi doktora yaptırdınız
Tubabbbaa Prensesdiana eda çabuk horoza oldum çok memnunum benim burn çok riskliydi kadın hakkını vererek yaptı kimse ben demeden estetik olduğunu anlamıyo doğal duruyo 👋🏻😁
Tubabbbaa Prensesdiana kişiye göre değişiyo bende morarma olmadı sadece şişlik oldu oda bi hafta sonra normale iniyo tabi kişiye göre değişir ama 10 gün sonra işe başladım birinci ayımda da düğünüm oldu ikinci ayda hamile kaldım 😅