happybirmom Kızlar sabahtan beri hiç hareket hissetmiyorum bi tarafımda toplanmış şekilde o bölge sert tatlı da yedim hiç hareket yok normal mi sizce?
nefessmommm happybirmom haftan gayet iyi canım bence bi acile git için rahat etsin hem sertleşme hem hareketsizlik doğum habercisi olabilir kasık ağrın falan var mı
Sulegnlts happybirmom yeri daraldıgı için dir yada uyuyordur tatlı birşeyler ye geçen nts de benimde hareket etmedi kuvvetli öksür dediler hareket etsin diye dene istersen yine kıpırdamazsa git bi acile
Nilgun-95 happybirmom sol tarafına yat kahve iç ya da kendini çok yorduysan etmiyor olabilir hemen panik olma ama daha uzun sürerse tabi doktora git
happybirmom nefessmommm 6-7 saattir çok hafif hissettim gibi ama normalde cok hareketli oldugu için tedirginim
defnezumram happybirmom kahve iç benimde sabah aynıydı buz gibi su içtim üstüne de kahve ondan sonra hareket hissettim
nefessmommm happybirmom korkutma kendini stres yapma canım ama bi doktora gitmeni tavsiye ederim bugün biraz ağrım var benim de devam ederse gideceğim geçen hafta sancım çıkmıştı
happybirmom tgcearici gittim hastanede hareketlenmeye başladı :) çok şükür bi sıkıntı yokmuş nstde 3 defa 40lara çıktı sancı ama açıklık yoktu doktor gönderdi bugünde kahverengi pembe lekelenmem oldu dünkü açıklık kontrolünden midir acaba bilemedim
Pinarlina19 happybirmom leke ondan oluyor Çatı muayenesi yapıldıysa benim bacağımdan aşağı akıyordu en son 🙄
piemses_annesi happybirmom bebişim aşağı doğru iniyor olabilir benimki de bir kaç gün hareketsizdi kanala yerleştigi içinmiş ama gene de rahat etmezse için bir görün doktora