Mavi95 İlkay hanımı özetleyecek olursam empati kuramadığını söyleyebilirim tutturdu nift testi yaptırın diye bütçemizi aşıyor diyorum ısrarla broşür veriyor ve bebeklerimde de çok şükür hiç bir risk vs yok onu geçtik detaylı ult için iki doktor ismi veriyor illa bunlara gideceksiniz başka doktora giderseniz kabul etmem takibe devam edemem vs bu şekilde konuştu , 10. Gün dolmadan tekrar kontrole gittim ilk tepkisi neden geldiniz oldu midem yanıyordu dedim ilaç alsaydınız sık sık gelmeyin diyor bnde kafama göre almak istemedim dedim