bsranur123 2020 yılında tam pandemi başladığı dönemde Bursa şehir hastanesinde sezaryen oldum.
Normal doğum için gitmiştim suni sancı verdiler ama 13 saat sonucunda olumsuzluklar olduğu için sezaryene alındım.
Doğum sancısıyla sonda takıldığını hissetmedim bile yani acımadı, odam tek kişilikti özel hastane gibi çok rahattı.
Normalde sezaryen öncesi alttan muayene yok ama ben normal diye gittiğim için 7-8 defa açılma varmı diye muayene yapılmıştı, doğumdan sonra karna biraz bastırıyorlar ama dayanılmayacak bir acı değil anlık olup bitiyor, kanama için elle muayene yok sadece hasta bezine bakıyorlar.
Tek sıkıntım ilk ayağa kalkarken olmuştu o da hastaneden kaynaklı değil dikişler zorladığı için ☺️