_Damla_06 Kızlarrr kaç haftalık doğurdunuz sanki bu aralar bana süre geçmiyor gibi hissediyorum sıcaktan aşırı bunaladıö galiba 33+3 deyiz
_Damla_06 Aleyna2045 maşallah valla bende hep 37 38 istiyorum ama bakalım ilk bebekler hep geç oluyor diyorlar
_Damla_06 Bal12 tam ideal bence 42 de felan yapamlar varmış ne yalan söyleyim okadar fazla olursa kafayı yerim diye korkuyorum