Firstmomfirstchild nb- evet bende zoody modeli gördüm ve begendim. Hem park besik hemde cok büyük değil 😊
nb- Firstmomfirstchild evet hem ilk etapta kendi yanımda yatırcam odam çok büyük değil hem katlanıp saklanabiliyo diye mujtemelen o tarz bi şey alcam zaten dediğim gibi 1 sene falan kullanmagı düşünüyorum