Papatya-3 Ben tüp bebek gebesiyim doktorum Sezeryan doğum öneriyor tüp bebek kıymetli bebek diyor ama ben normal istiyorum bıçak yarası yemek istemiyorum içinizde tüp bebek olup normal doğum yapan var mı?
EbruBoluKaya Bende tüp bebek gebesiyim. Özeldeki doktorum öncelikle normal yapabileceğimi kararı bana bıraktı. Devlet hastanesindeki doktor sezeryan yaparım istersen dedi tek doktor olduğu için normal doğumların hepsine giremiyorum dedi