pelsin72 zor tabi kuzum kimse kolay diyemez. Herkes bebesini alıp eve dönerken ben eve döndüğümde günlerce bi makinaya bakarak süt sağdım. Acaba uyudu mu gazı var mı derken insanı hep bir hüzün kaplıyor tabi bi de lohusalık haliyle bunu çarpı 366373737 hissediyoruz 😔 lohusasın tertemizsin sütünğ sağarken de bol bol duanı et birazcık zorlu bir süreç olucak evet ama sonra çok mutlu bir aile olucaksınız ❤️ eşim her zaman düşünceli bir insandır ama bu kuvöz süreci onu sanki daha da düşkün yaptı, ikimizde şükretmeyi sağlıktan öte hiçbir şeyin olmadığını öğrendik her yol insana birçok şey öğretiyor bu da bizim yolumuzu aydınlatan bir şeydi. İkizlerim olmasına rağmen tek başıma bakıyorum yorulmuyorum bile diyebilirim tepem atıyor arada sonra onlara bakıyorum siz benim mucizemsiniz diyorum bitiyor bütün gerginliğim bitkinliğim. Bilmiyorum belki de bu süreçler sayesinde bu olgunluğa eriştim çünkü ben çok çabuk yorulan uykusuna düşkün biriydim ohoo şimdi görsen bazen 2 saatlik uykuyla öyle dinamiğim ki kendime bile şaşıyorum