melekannesi07 Arkadaşlarken sezeryan ile doğum yapacağım inşallah dr yaşam lara yada vitalide doğum yaptırıyor …Ameliyatanesi odaları falan nasıldı sizce hangisi daha iyi …
meysa_0701 melekannesi07 ben vitali gidiyorum kontrole Ali Fuat beye ama odalarını bilmiyorum bizimde doğum aralıkta bekliyorum ama ilgi alaka çok güzel