Berraeray1 17 Ağustos beta: 20 18 Ağustos beta: 29 19 Ağustos beta: 28.15 doktor yüksek ihtimal kimyasal dedi ama pazarteside tekrar kan istedi böyle durum yaşayan var mı?
minigiminannesi03 Berraeray1 malesef kimyasal gibi duruyor canim inşallah yükselir demeyi isterdim mayıs ayında benimde kimyasal olmuştu
EbruBoluKaya Berraeray1 maalesef kimyasal gibi duruyor Rabbim en kısa zamanda hayırlısıyla nasip etsin inşallah 🤲🤲
Berraeray1 Mavimsii_56 onun hakkında bilgi vermedi doktor ama hala yükselme şansı var çift transfer çünkü dedi ama çok düşük dedi yani yükselme olasılığı %10-%15