Buse__ylmzz07 bende 38+2 yim ilk oğlum 37+5 te doğmuştu. Bu oğlumun gelmeye niyeti yok o kadarda aktifim 2 buçuk yaşında oğlum var onunla sürekli geziyoruz cam sildim , yer sildim dün boğazda tekne turu yapıyorduk o kadar aktifim yani her gören yolda dogurucan gezerken diyor geçen cumaya kadarda çalışıyordum ama hiç gelmeye niyeti yok . Basak burcu olsun istemiyorum ama olacak galiba 30 ağustosta 4. Evlilik yıl dönümümüz onumu bekliyor acep 4. Yıla 4 kişi olarak mı gireceğiz 🥰