Kızlar bende bu tayfadanım sanırım😅 38+2’yiz daha hiç bir tık yok 🤦🏼♀️ Bişeyler yapalım başlasın kanala insin bebişler ya. Neler yapıyorsunuz siz benim ki hala kanalda bile değil. Egzersiz vs yapıyor musunuz? Belirtileriniz var mı? Benim ara ara belime,karnıma sancılar giriyor. Karın kasılmalarım arttı gün içinde. Bir de çişimi yapıyorum ayağa kalktığımda su gibi kendiliğinden akıyor ama su olduğunu düşünmüyorum dün kontrolde suyun iyi demişti doktor su olsa anlarız heralde🤷🏼♀️ Oooff bi anda gelseler keşkeee…. Sizde durumlar nasılll🫠