Melike55_ kendinizin ve bebeginizin kıyafetlerini yanınızda alıp öyle sancı odasına gidiyorsunuz.
Bebekleri normal de olsa Sezeryan da olsa giydiriyorlar. ••Sezeryan olduğum için oğlum odaya 30 dk sonra geldi doğumhane de işlemler sürdüğü için aşı kan alma rutin muayenesi bebeğin. Ben ameliyathane de iken benim kıyafetlerimi anneme vermiş hemşire.
••Normal doğum yaparsanız yine bebek giyinik oluyor ve sizi de giydiriyorlar. Aynı anda odaya çıkıyorsunuz bebeğin işlemleri hemen yanınızda oluyor.
Ama beyaz renk vermeyin bebek hemşiresine bebeği giydirmesi için. Kan vs oluyor çünkü kıyafet.
Zaten 5li hastane çıkışı , 1 tane bez,1 tane nohut battaniye anne için ise 1 tane pijama takımı 1 tane atlet 1 tane çorap 1 tane hasta bezi şeklinde veriliyor.
Sağlıkla kavuşun 🙏🏻