Mrymcngzll benim de spinal oldu ama tam uyuşmadım genele çevirdiler tekrar spinal dener miyim orası biraz şüpheli 😄 onun dışında hemen uyandım bekleme yerinde 15 dk kadar bekletip hemen odaya çıkardılar öyle uzun süre oğlumdan ayrı kalmadım yani 14.28 de doğdu bende odaya 15.30 gibi çıktım ağrı durumum hiç olmadı zaten siz uyanmadan ağrı kesicilerinizi veriyorlar karnıma bastırma durumu hiç olmadı sadece yürüyüşten önce sizi giydirmeye gelen hemşire alttan kanama kontrolü yapıyor eliyle sonra giydiriyor ve yaklaşık 4-5 saat sonra ilk yürüyüşünüzü yapıyorsunuz çok hafif baş donmesi dışında birşey olmadı elimden geldiğinde sık sık yürüdüm tek zorlayan şey gaz çıkartma oldu çok fazla sıvı tükettiğim için çıkaramamıştım bir türlü en sonunda dışardan dürüm söyleyip yemiştim 🙃sonra fitil ve duphalac o da hemen yardımcı olmuştu 2 gün sonra çıkıyorsunuz zaten sadece dikişlerinize çok dikkat edin bol bol uzanıp havalandırın batikonla benim diş taraftan enfeksiyon olmuştu içerde yoktu çok şükür onun içinde antibiyotik krem kullanmıştım
Geçmişti şimdiden güzel sağlıklı doğumlar diliyorum🌸