NalanztrkAlp geçmiş olsun canım antibiyotiği 35.haftamda mecburen idrar yolu iltihabından dolayı kullandım fena halde yanmam vardı 1 hafta sabrettim baktım olacak gibi değil mecbur tek kullanımlık bir antibiyotik yazdı doktorum bir sıkıntı olmadı şükürler olsun şimdilik