ezgisunr Hanımlar çok heyecanlıyım bu hafta randevum var 12+5 te gideceğiz tam bu civarlarda net cinsiyet öğrenen var mı merak ediyorum
Ebrugrgn 16 da öğrenmeme rağmen değişti ayrıntılıda kesin öğreniliyor bence . 16 da kız dendi ama erkek çıktı
Ef1001 12+4 de öğrendim ama değişti şimdi 19im hala net birşey yok detayliyi bekliyorum söyleseler de bir sonraki randevuda tekrar aynısını söyleyene kadar kendinizi çok alıştırmayin derim naçizane 🤗
feslegenkokusu ezgisunr doktor ben bu haftalarda emin olamadığım için söylemiyorum 18-19. Haftalarda net söyleyebilirim dedi
Mervebektass ezgisunr Ben öğrendim ve doktorum ilk bacakları çaprazdı normalde ustelemem dedi ama o oynadıkça karnimla minnak açmayınca tatlıları yedim sonra gittim doktor baktı yüzde doksan dokuz kız dedi asla yanılma payım yok ama sana yüzde bir pay bıraktım dedi 🙂