Poyyas canım benim eşimin amcasının kızı orda doğum yaptı ilgililerdi diyor memnun kaldı bizim tayinin de oraya çıkma ihtimali var şuan hamileyim ve belki oraya taşınırsak orda doğum yapma ihtimalim var bende korkuyorum açıkcası hiç gidip görmedim bilmiyorum insanlarını odalarını Zübeyde hanımda doğum yaptım sancı VS derken baya eziyeti geçmişti normal doğumum o yüzden bundan Bi sıkıntı çıkmazsa evde çekicem sancımı suni istemiyorum inşallah doğumlarımız istediğimiz gibi ilerler