Tugbavepamuguuu Kızlar hamilelikte beslenme öğünleriniz nasıl? Sabah öğle akşam düzenli yiyormusunuz ara öğünler yapıyormusunuz mesela en geç saat kaçta yiyorsunuz bi düzeniniz varmı acaba ?
KuzeyinAnnesi10 Tugbavepamuguuu 19 hafta oldu h8c bi düzenim yok bazen kahvaltıyı 1 de yapıyorum bazen 10 da falan akşam yemeği ne zaman acıkırsam Öğlen meyve canım çekerse beli bi düzen kuramadım hala midem bulanıyor çok fazla yiyesim gelmiyor hele ki hava da çok sıcak