Carteryasemin Doktorum bebeğin eşinin kireçlenmeye başladığını söyledi açıklamasını yaptı ama tam olarak anlayamadım bilgisi olan var mı 35+6 hf gebeyim
Cceylann01 Carteryasemin canım bebefşn eşi kireçlenmesi yani yaşlanması 32 haftadan somra bazı gebeliklerde sık görülür çok şükür senin ki 36 haftalık olacak nerdeyse eger dr kontrol eder bebek beslenemiyor ve anne karnımda kg almıyorsa ki bu durumda öyle oluyor doğumu başlatırlar bu konuda birşey demedi mi size
Carteryasemin Cceylann01 açıklama yaptı ama ben hani o an öyle diyince kafam gitti algılayamadım doktoru yoksa baya birşey dedi doktorum doğum yaklaştığı için mi oluyor peki kireçlenme
ESRAFS Doğuma yaklasmissiniz zaten. Bende 28.haftada başlamıştı çok şükür kızım sağlıkla geldi 36 da. Bolca ev yapımı yoğurt ve ceviz tuketebilirsinzi
Carteryasemin ESRAFS çok şükür sağlıkla alalim kucağımıza birde birşey soracağım salı günü tekrar randevum var 36+2 oluyorum o zaman sezeryan olacağım gün verir mi kesin olarak
ESRAFS Carteryasemin bebeğin gelisimine aldığı kiloya göre tekrar değerlendirme yapabilir canım. Bu durumda nst ya da kalp atışlarına bakar belki . Kendi değerlendirip size gün verebilir ya da biraz daha bekletebilir. Erkek mıydı kız mıydı canım cinsiyeti. Kizlar erken gelmeye meraklı oluyor da 😀
Mzzz Canim haftan ileri olduğu için sıkıntı olmaz gelişimini kontrol eder ona göre plan yapılır önemli olan erken haftalarda kireçlenme olmaması 🙏 canını sıkma yani 🙏😇