Seldahilal Kizalr ben tüp bebek tedavisi başladım bugün çatlatma iğnesi vurulacagim vurdukdan sonra ne yapmam gerekir bilginiz varmı sizler neler yaptınız nelere dikkat ettiniz yolculuk yaptinizmi
Kediannesi1 Seldahilal çatlatma iğnesinden 24-36 saat sonra toplama oluyor normalde çok bir şey yapmanıza gerek yok doktorunuzun talimatlarına uyun kendinizi çok yormamaya çalışın biraz şişlik yapar