Gunesmoms bu kasılmalar olduğunda yürüdüğünde yada Yatis şeklini değiştirdiğinde yada biseyler yeyip ictigindr geciyosa oylee uzun surmuyosa normal canım bebekler büyüdüğü için bazen hareketlerinde aslında kasılma gibi sert oliyo nst de farkettim kesim sancım var çok sertleşti falan dediğimde ordaki hemşire sancın yok bebek yapiyo hareketinden dolayı demişti mesela