Kızlar merhaba kürtajdan sonra ki ay adet oldum fakat Şuan olmam gerekiyor 2 gün önce falan kahverengimsi birşey oldu sonraki gün yine aynısı oldu fakat hala tam anlamıyla adet olmadım bu sorunu yaşayan oldu mu adet düzensizliği mi yoksa farklı bir durum mu ?