Dygcpk Bernuss merhaba. Benimde her ay betam 2 cıkardı. Bu ay yumurtlamadan 7 gün sonra kan verdim 2 cıktı. 14 gün sonra bir daha verdim 33 cıktı. Sizinde yükselme şansı var.
Bernuss Geçen hafta yumurtlama dönemiydi 3 gün değerlendirdik bugün adet olmam gerekiyordu olmadım daha birde bi kaç gündür midem çok bulanıyor ayrıca kasığımdan bir şey çekiyor gibi oluyor
Zeyno_4544 Bernuss bende aynı sonuç çıktı ama bnm adet olmama kan verdimde 14 gün vrdi bnm kasıklarım acayip ağrıyor
Bernuss Benim yumurtlamam geçen haftaydı ama 3 gün değerlendirdik yani eğer varsa şuan çok yenidir diye düşünüyorum
Bernuss Benimde mide bulantım var bir de kasıklarım ağrıyor regli ağrısı gibi değil bir şey batıyor gibi ve çekme yapıyor gibi
Sevdeeeee Bernuss normalde yumurtlama adet günü bitimden 3-4 gün sonra başlar. Yumurtlama zamanından 1 hafta sonra adet olunmaz bence. Akıntı durumu ne zaman fazlaysa o zaman yumurtalarınız aktiftir.