5 buçuk aya kadar bu konuda hıc şıkayetım olmadı yürürdüm agrısız 1 2 saat boyunca bile ama sonrası 20-30 dk yürüsem kasıklarım yırtılcakmış gibi agrı giriyor bükülüyorum oturunca uzanınca hemen gecıyor 😅etraftan hep bi ses bol bol yürüyüş yap diye insanlar ezberlemiş söyluyorlar fakat ben bol yürüyüş falan yapamıyorum kitlenıyorum😅aynı şikayeti yaşayan varmı?