Yenibirannee İlk dogumunuzda da gayet iyiymişsiniz bence masAllah 🧿🥰 ben de en fazla 10 - 11 alırım diye düşünüyorum. Acaba bebekler doğunca daha doğrusu kaç kilo vermiş şekilde çıkarız doğumdan 👶 benim ilk olacak nasipse,o yüzden inan hem çok heyecanlı hem çok düşünceliyim😌 iştah bende de yok bu ara,sadece kahvaltı ve akşam yemeği hepsi bu. Öğlende de kahve ve maden suyu,birazcık kuru kayısı,ceviz vb şeyler. Bazen akşam yemeği yiyesim dahi gelmiyor