Mihribani Merhabalar tecrübeli Anneler ikinci gebeliğinizde bebek hareketlerini ne zaman hissettiniz ve ne normal hareketleri başladı acaba ?
Mihribani Eflinnisa bende şuan 20 hafta 3 günlüğüm harrketkerini. Hissettim fakat bazen hissedemiyorum acaba ne zaman dan sonra hergün hareket eder.
Hayat123456 Mihribani ilk bebeğimi 15 haftalıktı hissettiğim de 2. Bebeğimi 23. Haftanın sonunda hissettim doktora sürekli soruyordum bişey yok dimi yaşıyor diye