momlife10 6+2 yim. Aşırı istahsizim özellikle akşama kadar. Akşam yine birseyler zorlada olsa yiyorum. Bi öneriniz var mı siz neler yapıyorsunuz?
Derinnmom momlife10 bende 2 ay senin gibiydim sürekli meyve yedim domates yedim karpuz simit. Bunlar dışında hiçbir şey yemedim çok da kustum ama bu yaşadıklarının hepsi normal ve geçiyor canım bebek de kandan besleniyor şuan o yüzden sorun stres yapma herşey normal 🫶🏻 meyve ye sabah öğle akşam
Yeliz34 Bu haftalarda normal bir durum bende öyleydim 10 haftadan sonra iştahım çok açıldı şimdide mutfağın kapısını kitlettircek kıvama geldim 🤣
Filiz-yrl Hamileliğin ilk 3 ayında bence kendinizi hiç zorlamayın yemek konusunda. Benim ilk 3 ayım bulantı ve iştahsızlıkla geçti hatta kilo verdim. 3 ayın sonunda iştahın çok güzel açılıyor 😂