Merhaba hanımlar, şuan 7+5’teyim. Ama 1 haftadır yediğim ne varsa çıkarıyorum sürekli midem bulanıyor. Tuzlu kraker, grissini, leblebi, kuru ekmek vs denedim fayda etmedi. Bulantı hapı da kullanıyorum oda faydasız. Sizin deneyip sonuç aldığınız yöntemler varsa paylaşır mısınız ❤️