yenibirannis _brcu88_ iyiz bizde çok şükür kuzum 32+3 2.200 kg olmuşuz herşeyimiz gayet güzel bizide 15 eylül de cagrdı son kontrolümüz sonra doğum zorunlu sezeryan🙏💙
rumeysattnc Sevalinkaa ay bende o zamanlara gelebilcem mi 17 hafta domates 2.ci hamileliğim ama heyecan yine tavanda😂
rumeysattnc Sevalinkaa bence geçmiyor zaman oğlum var kardeşi doğduğunda 3 yaşına yakın olacak zorlanacağımı bildim halde zaman geçsin die dua ediyorum 😂😂
Sevalinkaa rumeysattnc ilk 4 ay rezil bir hamilelik geçirdim şöyle bir bakıyorum da 69 günlük hamileyken şu an doğuma 69 gün var ve Vay bee diyorum O yüzden zaman bana geçtiyse herkese geçer😬