5melekannesi kız valla 3 gün oldu geçmiyor kasık ağrısı duruyor vuruyor duruyor vuruyor geçen yine 1-2 damla lekelenme oldu bende sarı akıntılar da başladı sümükümsü heralde bana da az kaldı tek tek ayrılıyoruz masadan 😂 bebek de çok toplanıyor hareketleri de azaldı sayılır aşağı da baskı yapıyor pazartesi kontrol var bu sefer sabır diyorum 2 defa oldu lekelenme gittim bişey çıkmadı 😂 hep geri kovdular beni alttan muayeneye de alışmam cabası xnxnmc ilk çok zorlanılar şimdi hiç tık demiyor gidiyorum kovuyrlar beni eve geri xnkckckv bakalım pazartesi şaşırtır inşallah beni 😂