Fatmayiilmaz 32 haftadan önce çalışamaz raporu alınmıyor ama doktorunla konuşup sana normal rapor verebilir. Ben 29 haftalıkken doktorumdan rapor istedim artık zorlanıyorum dedim o da verdi 32ye kadar tek hekim raporum vardı sonra 32 de çalışamaz raporu aldım
Kuzeymiraa Fatmayiilmaz anladım teşekkür ederim. 29. Haftamdayım ayın 25. De kısa süreliğine sigorta çıkısım yapılacak. Tam 32. Haftama denk geliyo etkiler değilmi rapor alamam
Fatmayiilmaz Kuzeymiraa Yani bu konularda tam detaylı bilgim yok ama sigortanın devam etmesi gerektiğini biliyorum kesinti olması sıkıntı olabilir