Kızçelerim bilen bilir dün post açmıştım çatı muayenesi diye, öncelikle güncelleme yapayım merak edenler için çatı muayenesi hiç acımıyor çok korkarak gitmiştim ama sıfır acı. Neyse soruma geleyim çatıda darlık varmış ama tamamen bir darlık değil, istersen normal doğumu deneriz dedi. Ben biraz korktum risk almak istiyorum ama korkuyorum da. Sizce ne yapmalıyım? Uzun oldu hakkınızı helal edin. 🙏🏽