Nurrsmy 0-3 fazla bişey alma hastaneye koyulucaklarla beraner 5 takım alsam yeter . Daha çok 3-6 al çümkü bez falanda bağlıyorsun iyice büyüyor bebek. Dış kıyafetleri hep büyük al . Yoksa sadece bi kere giydirirsin. 15 kolsuz 15 kısa kollu 15 uzun kollu zıbın yeter. Bunlar 3-6 olsun yine 0-3 5 tane alabilirsin uzun kollu . Genelde alt üst takım al altını değiştirmek daha kolau olur. Fazladan alt alabilirsin 6 7 tane çünkü bazen üstünü değiştirmeye gerek kalmıyor alt değiştiryorsun kaka veya çiş bulaştığı için . Tulumları ayaksız alırsan daha uzun süre kullanırsın . Eldiven pek işe yaramıyor boşuna alma bütün bebekler çıkarabiliyorlar 😁 bol müslin örtü al çok işe yatıyor 7 8 tane al yani üstünü örtüyon sırtına koyuyon altına seriyon kundak yapıyon çok amaçlı. Ağız bezleride yine 6 paket alabilirsin. Hastaneden hemşireye vermek için şık bi 10 lu takım al 0-3 ay güzel oluyor. Hastane çantası için bavul düzenleyici al ama 5 li değil 9 lu mu ne var onlardan al. Erkekse eğer alt değiştirme matları pek işe yaramıyor çünkü bezi açınca direk çeşme gibi iyor oğlanlar önünü kapatmak için kullan at lar daha işe yarıyor . Başka aklıma gelmedi