Nagis devlete gitme bence ben ilk devlete gittim detaylıya bebeğinde böbrek büyümesi var dediler riskli gebeliğe yönlendirdiler içime sinmedi özele gittim hiç bişey yok bunu söyleyen doktor doktor değil dedi yolladı herşeyini tek tek öğrendim özelde inan yeme içme gerekirse ama özele git devlet benim psikolojimi bozdu