Kızımın gelmeye niyeti yok ama 😍
G12s_18 benim de sancılarım var geceden belli acayip şekilde ya
G12s_18 ay darısı başımıza şafak 105
kahvesever__ Benim de gece vardı sabah geçti
G12s_18 geçer diye bekliyorum ama geçmiyor
kahvesever__ Ilık bir duş alın
G12s_18 duş aldım geçmiyor gerçek sancımı acaba
kahvesever__ evet gerçek sancı o zaman
G12s_18 gidiyorum şimdi acile dua edin
zumrasmom1 geçer o günler de son hafta stresi bambaşka
kahvesever__ İnşallah sağlıkla alırsın kucağınıza
kahvesever__ hayırlı haberler bekliyoruz inşeAllah ☺️
G12s_18 inşallah 🌺
Merveeenurrr inşallah 🙏
kahvesever__ Gittiniz mi
G12s_18 yoldayım
kahvesever__ Bende gidecem suyum geldi sanırım
G12s_18 öyle mi hadi gözün aydın