Selnsn Kızlar 33+5 haftalığız dün ilk defa doktor nstye soktu sancılarım çıktı ufak ufak başlamış dedi 36. Haftada tekrar gel eğer kanaman ağrın olursa hemen gel dedi başka bir şey yapmadı normal mi bu
Kayaderler Selnsn benim ilk gebeliğimde se o haftalarda 80-90 arasıydı sancım ama hissetmiyordum serum takmışlardı ciğer geliştirici vurulmuştum erken doğum riskine karşılık
mekselinaa Selnsn Çok dikkat et ben 31 oldum bugün 3 gündür hastanede yatıyorum kanamam oluyor arada nstde sancılarım çıkıyor bebeğin kalp atışları düştü ama düzeldi açılmam yok ama sancılar sürekli inişli çıkışlı korkuyorum doğuma alırlar diye
Gunesmoms Selnsn ciğer geliştirici iğne yapöası lazım 4 doz en az sonra magnezyum ve adalat ilaç başlatması lazım…
Kayaderler Selnsn sakin olun öncelikle belki sizin sancılarınız yüksek değildir benimki kdar o yüzden ihtimal vermemiştir doktorunuz ama siz ağrı kasılma kanama durumlarında tekrar gidin mutlaka sizi korkutmak istemedim kusura bakmayın
Kayaderler Selnsn o zaman başka bi doktora da gidin bence en azından içiniz rahat olsun 120ler zaten doğum sancısı