Galen7801 Merhabalar hamileliğimin başında bilmeden saçımı kestirirlen keratin bakım yapmıştı kuaför.Bende onu zararı değil gibi düşündüm.Herhangi bir yanma ve koku olmadı çok kısa sürdü.Başına gelen var mı yardımcı olun bana ne olur
Lugesyaa Galen7801 bendede aynı durum oldu ama bi sıkıntı olmadı çok şükür küçük bi olasılık bence çoğu şeyde kimyasal var zaten bilmeden vücudumuza aldığımız bir sürü kimyasal bile olabilir
Semasyy Galen7801 bende hamilelikte saç boyamak iyi değil diye günlük yıkanınca akan sprey saç boyası stoklamıştım çok beyazlarım olduğu için onla kapatırım zararsızdır diye o da boya kadar zararlıymış öğrenince hemen bıraktım inşallah bişey olmaz bebeğime haftaya detaylımız var 🙏🏻
Galen7801 Çok teşekkür ederim yazdığınız için uykularım kaçtı inanın kaç gündür bilsem zaten yapma derdim