pamuk_anne bende bu şikayetlerimden dolayı doktoruma gittim her şey yolunda şükür nts de de sancım çıkmadı ama ciğer geliştirici iğne verdi doktorum. Bugün ikisini oldum yarın ikisini olucam. Sizde riske atmayın bi gidin. Bide ben magnezyum kullanıyordum o isal yapıyordu beni ve o ishal kasmış sanırum bebeklerimi.
Bide bebeklerim Doğum pozisyonunu almışlar acaba o sancılar mı o pozisyona geçirdi dedim