Arkadaşlar doğum parası hakkında bilgisi olan var mı tutarı sormuyorum sadece ne zaman yatıyor işten izne çıktım çarşamba günü doğumum olacak hala yatan para yok internette de doğum belgesiyle ve bebeğin kimliğiyle başvuru yaptıktan 55 gün sonra yazyor doğru mudur