Kızlar ben yurt dışında yaşıyorum burda genellikle bele iğne yapıyorlar uyuşturuyorlar acısız normal doğum için sizce bu doğru mudur eşim istemiyor iğneyi ama ben çok kararsızım normal doğumdan çok korkuyorum eşim iğne olursan 1 sene bel ağrısı çekicen diyor yan etkisi olabilir diyor