G12s_18 Elis-im Benim de annem eşim aynı durumda bebiş gelmedikçe onlar benden daha çok stres oluyorlar 🤣
Bbetll Elis-im bildiğim kadarıyla sancın başladığında suya bırakıyorsun. Açılıyor zaten bitki sonra da doğum bittikten sonra sudan çıkarın. Duası da vardı onun
funnymummy Elis-im açıklık varsa eğer suya koyuyorsun suya Meryem suresi 3er defa ayetel kürsi Fatiha ihlas nas ve felaket surelerini okuyorsun doğum biytiğinde de sudan çıkarıyorsun öyle okumuştum Burda ben de öyle uyguladım
Elis-im G12s_18 Ayyyy sormayın artık sancım gelsin açılmam olsunda beklentiyi karşılayım diye bakıyorum🥺🥲
Hazarbuse58 funnymummy tam böyle yaptım doğumhaneye girerken de suyundan üç küçük yudum içtim 2 normal doğumum oldu ikisini de kolay yaptım bu da 3. Olacak yine aldım yapacağım