Cinsiyet kesinlikle doğru diye birşey yok. Kadın geni taşıyıp erkek cinsel organı ile doğan, yada bu durumun tam tersi çıkan olduğunu okumuştum. Bende fetal dna yaptırdım cinsiyeti de orda öğrendik ama doktorum ultrasonda da görüp garantileyelim demişti.