nurbeyza1 Haftadayım 4-5 gündür ishalim. Sarı su gibi. Doğum belirtisi olabilir diye okudum burada. Bekledim. Ama herhangi bir kasılma falan yok. Sancı yok. Muz yiyorum günde 1-2 tane hiç etki etmiyor. Daha mı çok yemeliyim? Yoksa ishali engellemeye çalışmamalı mıyım, vücut enfeksiyonu atıyor diyip sadece su kaybı için bol su mu içmeliyim? Pazartesi doktora gideceğim ama siz ne yaptınız, doktorunuz size ne dedi?
Hizligonzales nurbeyza1 yakin zamanda bende gecirdim ishal ve kusma acile gittim salgin varmış enfeksiyon çıktı serum takip antibiyotik verdiler bide bol su iceceksin dediler
nurbeyza1 Hizligonzales benim çok şiddetli yaa. Yarım saatte bir ishalim. Su gibi sarı geliyor. Su kaybından direncim düştü.